Tuesday, October 29, 2013

Mini retro

Cautam zilele trecute niste fisiere in laptop si am dat peste pozele creatiilor mele de mai demult. Recunosc, m-a apucat nostalgia. O perioada plina de premiere, primul targ, prima rochie, experimente, lucrat toata noaptea, surprinderea ca  fanteziile din capul meu prindeau viata. 
Wonderful time! Asa ca m-am gandit sa fac o mica lista cu preferatele mele, rochii si alte lucruri frumoase.

Să nu pierdem nimic din trecut. Cu trecutul se clădeşte viitorul.
Anatole France
Gandeste-te la trecut numai in masura in care amintirea lui iti aduce bucurie.
Jane Austen
the newspaper dress! a big succes! the first one like this I ever made!

golden silk :)

imi plac combinatiile cromatice
beautiful color! amazing!

sexy, sleek, black

I just love prints!

amazing color!

a very good friend of mine has this dress, I hope she enjoy's it!


long little black dress

bad girl in pretty dress

pink&neutral= sooo cute!

gold is always a good idea:)

imi place maxim albastrul acesta

love that red!

cute & flirty

primul palton pe care l-am facut

my firts drapping experiment :)


No comments:

Post a Comment