Tuesday, March 11, 2014

Esarfe - colectia de vara


      Calatoria mea din India a avut si un demers creativ, ca doar nu era sa ma intorc cu mana goala dupa ce am vazut sute de materiale speciale, colorate si interesante! 
       Asa ca le-am ales pe cele mai frumoase, am adus cu mine o mica parte din India si am facut o colectie de esarfe menite sa va invesealeasca vara! Sunt foarte incantata de rezultate, ador culorile intense, printurile complexe, suprapunerile cromatice si sunt sigura ca un astfel de accesoriu va completa cu succes orice outfit din acest sezon!

                                    comenzi la livchariere@gmail.com






























                                                          comenzi la livchariere@gmail.com



*fotografii de Vlad Matei

No comments:

Post a Comment